imponerad.

har inte skrivit här på evigheter, känns rätt skönt att ha någonstans att komma till och skriva av sig lite.

medans jag har varit på offline-mode här, så har jag varit online irl istället. ett bra val!
jag har hunnit med en massa roligheter

jag har färgat bort 4 cm utväxt, bytt tragus-pircing som jag för övrigt satt två timmar med. höll smycket med verktygstång och tryckte. två pers behövdes det.
och hunnit gå upp 2 kilo också. mums chips och godis. mer åt folket!

ikväll har jag varit på discobowling med mina vänner. sjukt roligt, kom näst sist. men vad gör det när man trivs med sällskapet och omgivningen!

förkyld som ett as också. invigde snön med hosta och nästäppa. rätt awsm, tyder på att jag följer svensson-trenden.
hösnuva hör väl till ?

äh
vi ses när vi ses. om inte senare.



supertuff ninjabild på tal om annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0