HEYlu ON yOU.

Satan, det var fanimig längesen jag skrev här, hade nästan glömt bort hur man gjorde.
medans jag har en stund i rampljuset, så kan jag ju passa på att hälsa till SIMON TRÄNK. hejhej vet att du kollar.

Jag har inte ändrats i utseende förutom någon rynka här ochdär (ohshit, tänkte skriva runka, fyfy änni)

Atm sitter min pojkvän, eller MAN som han hellre vill bli kallad och spelar gitarr för mig, underbart fint! me like it.

inte innan dock, kollade spännande på top model 14, och han stör mig med sin "rudolf med röda mulen" cover, eller något.

sen vi sist sågs, så har jag både varit vampyr och pirat. jag är liksom inte säker på vad jag vill göra med mitt liv. bäst att testa olika saker..







Kommentarer
Postat av: josefine

godmorgon :)

2010-11-16 @ 09:09:34
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Sophie

love you 2 baby!

2010-11-18 @ 00:01:18
URL: http://uttjatat.blogg.se/
Postat av: Bert

Den där Simon Tränk verkar vara en klok och fin man!

2010-11-22 @ 01:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0