Nervös!

ikväll ska jag ordna en mysig kväll med min pojkvän för att fira våra 9 månader tillsmamans, (lite sent men ändå)
klockan 6 ska vi gå på bio i rymden finns inga känslor. Haha passande film till vår dag.
efter det ska vi hem till mig och jag ska, hör och häpna, laga mat!
kan inte skriva vad det blir här.

men lägger ut bilder och sånt imorgon. efter det ska jag fortsätta överraksningen, undra hur den här kvällen kommer sluta, eldsvåda ? äh vad vet jag. jag tycker bara om att vara med honom. om kvällen failar har vi ju varann iallafall!



lekte lite med systemkamera och ficklampa med lillasyster. denna bilden gjorde jag till min babe!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Det var hur roligt som helst :D



Och ikväll är det ett nytt tema: disneyfest... har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till - jag har inga bra utklädningskläder!

2010-09-18 @ 15:48:43
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; haha okej!

Jag svarar på kommentarer :)

2010-09-18 @ 17:40:31
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0