tears come streaming down your face.

känner du dig lite ledsen men tårarna vägrar visa sig kan du ju ta en titt på länken nedan
mamma hittade mig gråtandes igår och blev alldeles till sig. två minuter senare satt vi båda och grät som små barn som tappat sin klubba eller något..

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio&feature=player_embedded


kan även tillägga ett litet tack till kommentaren om hur man länkade! hade aldrig fattat annars, jag använder bara min hjärna ibland!

ett nytt problem har uppstått. hur lägger man in youtube-videos i ett inlägg, inte bara länken utan att man kan titta på den i min blogg? (känner mig som en liten tant som fått sin första rullator :c )


annie - on - the - road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0