nolifer.com

jag har verkligen ingenting att göra mer än att skriva att jag inte har någonting att göra på bloggen!
pappa rusade nyss upp glad som en bingo-vinnare och ville att jag skulle tävla om en väska från toblerone, han hade tagit med sig en massa blanketter som skulle fyllas i och skickas iväg,vi fick skriva massa olika namn ifrån vår släkt och hoppas på det bästa. vad gör inte pappa för att få saker billigt eller gratis..

saknar min man ikväll. brukar klara hans sena jobbdagar rätt bra, men inte ikväll.  jag vill ha en kram!
någon som kan tänka sig att kramas med mig en stund tills han kommer hem? JA!


Kommentarer
Postat av: Sophie

jag vill kramas sötnooos

2010-09-08 @ 19:46:26
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0