one friend

Det känns så skönt att ha en vän man kan lyssna på när vännen har det jobbigt och verkligen förstå henne. En sån vän är malin, vi har känt varann sen vi var 6 år, och idag är vi 17 & 18. vi träffas inte ofta, och senast jag såg henne var månader sen, idag träffades vi igen och det var så skönt. i lov' you.

en sak jag märkt på mig själv är att när jag kommenterar svar tillbaka till er, så skriver jag på engelska endel gånger. jag vetefan varför jag gör det. i just do.

Jag har tänkt göra lite covers där jag spelar antingen piano eller gitarr och sjunger till.

har ni några förslag till vad man kan spela in? SKRIV!!
:)

SEEYOU

Kommentarer
Postat av: mafsi

tagga covers! :) har lagt min röst iaf! sen i framtiden nån gång kanske du kan köra meteor shower också :D

2010-09-25 @ 15:29:10
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

tjenare tjenare!



Jo jag marknadsför just nu min blogg för att flera ska hitta min blogg då jag hjälper små bloggar och även storbloggar ( men framför allt små bloggar ) med att designa deras blogg gratis..



Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig och 'bloggvärlden' med att skriva ett inlägg där du tipsar om att man kan få designhjälp via min blogg eller om du bara skulle vilja posta en länk eller nåt i din blogg som hänvisar till mig?



förlåt för att jag störde med en reklam kommentar, men vore kul om folk fick se att det finns en blogg som gör gratis designer för att hjälpa små bloggar m.m



Ha det. // robin hood.

2010-09-25 @ 15:49:25
URL: http://robinhoods.se
Postat av: therese

sv: tack så mycket! jag gillar din. byta? hihi ^^

härligt att höra, jodå allt är bara bra här med!

2010-09-25 @ 16:01:29
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: malin

du är den bästa jag har min solstråle! du är helt underbar, LOVELOVELOVE! <3

2010-09-25 @ 16:27:36
Postat av: Nanna

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, håkan men what tha fack jag tror du gör den grym iaf!

2010-09-26 @ 09:14:46
URL: http://www.jbvaxjo.se/joka2101

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0